Samoza
27 juli 2025 - Vierhouten, Nederland
Gisteren zag ik op Facebook voorbij komen dat er een braderie vandaag zou zijn. Dus ik had Irene een appje gestuurd, zij werkt daar dus weet vast of het leuk is. Ja hoor zei ze en als je wil kan ik ook kaartjes regelen om te zwemmen. Ja dat willen we dan ook wel. Irene zei ik ben 3 dagen vrij, dus miss kan ik mee? Ja hoor dat kan! Toen was de vraag wat mn kenteken is, want dan kunnen we daar parkeren. Dus alles geregeld 😊
Dijon ging spelen bij Courtney, dus was een meiden dagje. We zijn over de braderie geweest en kan wel zeggen dat iedereen is geslaagd! Mikayla had een Labubu maar dan een Stitch variant, een armbandje en een boekje voor beginnende hakers. Voor Dijon zagen we een gaaf MBappe tenue, dus die hebben we voor hem meegenomen. Roswitha zag ook nog een mooi tenue van Nederlands elftal en een mooie spijkerbroek met bijpassend spijkerjasje en een leuk topje. Irene had 2 leuke topjes gescoord en een nieuw dekbedovertrek.
Nadat we de braderie over waren geweest hadden we trek gekregen, dus even wat bij de snackbar gehaald. Mikayla had meer zin in vis, dus voor haar op de braderie een bakje kibbeling gehaald. Nu de buikjes weer gevuld waren zijn we lekker gaan zwemmen. Zelfs het buitenbad was open. Uit het water was het wel wat frisjes door de wind, maar eenmaal op/in de glijbaan of in het water was het prima te doen! Want ja we hadden de afgelopen vakantie nog niet genoeg glijbanen gehad 🤭🙈
Na al dat zwemmen wilde we toen even wat eten voordat we naar huis gingen. We konden op het park eten, maar ik wist nog een leuke tent in Harderwijk waar ik een keer met mn collega's gegeten heb. Tennessee een steakhouse. Nadat we de menukaart hadden bekeken was de keuze snel gemaakt en gingen we richting Harderwijk. Op de A28 zagen we overal mensen langs de weg en op de brug staan....we hadden echt geen idee 🤷♀️ maar er bleek een of ander truckers festival oid te zijn geweest en alles ging via die snelweg. Gelukkig waren wij ze voor, ander hadden we er een stukje langer over gereden.
Eenmaal aangekomen in Harderwijk gingen we zitten en konden we ons eten en drinken bestellen. Het eten was weer heerlijk. Mikayla had Nachos...vond ze wat pittig maar wel lekker. Roswitha had een tournedos met kruidenboter en als toetje de crème brulee. Irene had een kalkoenfilet en als toetje een Dame Blanch. Ik ging voor de Spareribs Tennessee en als toetje een sorbet. We hebben heerlijk gegeten. We zagen alleen dat Mikayla er een beetje pips uit zag en ze gaf aan zich niet helemaal lekker te voelen.....weer na het zwemmen. Toch maar even in de gaten houden. Nu ze gedouched is en lekker op bed ligt te chillen gaat het gelukkig weer.
Het was weer een gezellige dag 😊🥰

