Aankomst Düsseldorf

16 augustus 2023 - Düsseldorf, Duitsland

Vandaag zijn we, met wat passen, meten en mopperen, rond kwart voor 12 vertrokken. Aangezien Roswitha nogal lang begint te worden, papa zijn benen ook niet zo kort zijn en Mikayla aan "haar eigen kant" wilde zitten, reed mama dit keer. Na het instellen van de navigatie konden we vertrekken, want ja zonder navigatie wordt het niets. Het was dit keer erg rustig achterin, dit zijn we ook wel anders gewend 😉. Na ongeveer 5 kwartier gereden te hebben was het tijd voor een plas pauze, benen strekken en tijd voor een ijsje. Mikayla is gister geprikt door iets, dus ook dat moest weer even gekoeld worden. Ze heeft er namelijk een spierbal bij (bedankt mug oid), alleen deze jeuk helaas 🙈. Een halfuur voordat we er waren was het tijd voor de 2e plaspauze en benen strekken. Mama wist nu nog niet dat het laaste half uurtje rijden het spannendste half uurtje zou zijn! Ze waren met de weg bezig, maar in Duitsland kennen ze het 50 rijden op de snelweg niet. Op bepaalde stukken was het even billen knijpen voor mama!!! Tussen de gele strepen (ook wel de tijdelijke nieuwe rijbaan) zat niet veel meer ruimte dan de auto zelf. Met aan de ene kant een wal en aan de andere kant vaak een vrachtwagen, niet echt perse mijn favoriete bezigheid. Na een minuut of 15 billen knijpen kregen we weer gewone rijbanen en heeft deze mama goede billen voor de vakantie! Nog 15 minuten rustig doorgereden en toen waren we bij Novotel in Düsseldorf! We kregen 2 prachtige kamers aan het einde van de gang met een eigen gang met alleen onze 2 kamers! Na het installeren van onze spullen en het uitrazen (van enthousiasme) van de kinderen zijn we gaan kijken wat we gaan eten vanavond. Er zit een wok vlakbij, dus dan toch maar even lekker wokken (en niet meer mokken)! Nu zitten we met z'n allen even lekker wat te drinken en hebben de kinderen de speelhoek al gevonden. We hopen dat we vannacht wel wat kunnen slapen ondanks alle spanning voor morgen!! We houden jullie op de hoogte!

Tot snel! XxX van ons

1. Maricha: