Dag 4: relaxen
21 juli 2025 - Hoeven, Nederland
Terwijl ik dit schrijf hoor ik de regen op de overkapping kletteren en het hier en daar wat rommelen. Heerlijk om dan buiten te kunnen zitten!
Vandaag hebben we even een dagje niets moet en alles mag. Wil je zwemmen ga je zwemmen. Wil je spelletjes spelen ook prima. Even standje relaxen.
Na de brunch, een lekker gekookt of gebakken eitje en brood, wilde de dames weer zwemmen. Dus daar gingen ze samen met de overbuur. Dijon had geen zin om te zwemmen, dus ze zijn eerst even met z'n allen naar de air trampoline geweest. Dus kwamen ze toch weer terug om nog even wat eten en drinken mee te nemen naar het waterpark. Dijon en ik zijn wat later naar het winkeltje gelopen en toen we keken zagen we de dames met zo'n band naar boven lopen. Dat kon ik mooi even filmen, weer een goede timing 🤭 Het is vandaag 23 graden, maar ze hadden het niet koud gehad dus ook nog prima weer om te zwemmen. Nadat we wat boodschapjes hadden gedaan zag Dijon een kleine speeltuin bij de visvijver. De graafmachine moest natuurlijk uitgetest worden. Toen het gat groot genoeg was gingen Dijon en ik weer richting het huisje wat spelletjes doen samen. Na een aantal uur kwamen de dames weer terug van het zwemmen en zijn ze met z'n allen naar de speeltuin gegaan. Kon ik mooi even het eten voorbereiden, want we ging zoals beloofd vanavond grillen! Daar hadden ze zin in 😊 Halverwege kwamen ze weer terug en kwam mn hulpkok Dijon mij helpen. De dames waren ondertussen de tafel aan het dekken en zo konden we toch aardig optijd (voor ons doen, rond 18:45) aan tafel. We zagen de donkere wolken er al aankomen en ook begon het wat te waaien. Gelukkig zitten we lekker droog onder de overkapping! Voordat we klaar waren begon het inderdaad te regenen en wat te rommelen. De kinderen konden het niet laten om even heerlijk door de regen heen te gaan. Toen het gerommel dichterbij kwam heb ik ze toch maar naar binnen geroepen, want er staan nogal wat bomen om ons heen 😬
Hun avonddate bij/met de air trampoline gaat (voor zover het er nu uit ziet) helaas vanavond niet door. Mijn date wel 😆 Misschien wordt het wel filmavond of telefoonavond of misschien wel spelletjesavond 🤷♀️ we gaan het zien hoe we deze regenachtige avond gaan doorbrengen 🫣
Morgen gaan we waarschijnlijk naar de Tilburgse Kermis. Moeten even een droge periode uitkiezen 🤞

