Dag 7 verrassing!

25 juli 2025 - Hoeven, Nederland

Deze ochtend hebben we de meiden even laten slapen, want ze waren eergisteren niet lekker en gisteren hele dag op het park gelopen. Dijon en ik zijn de broodjes gaan halen. Mama waarom neem je zoveel broodjes mee? Omdat het gewone brood op is zei ik maar het had ook nog een andere reden. Nadat we terug waren hebben we de meiden wakker gemaakt en bracht ik (met de auto) het vuilnis even weg. Daarna reed ik door naar de andere parkeerplaats om Ingrid, Tjarda en Jayden (moeder, zusje en vriendje van Serena) op te halen 🤭 Roswitha en Serena waren al wakker en bijna aangekleed. Toen ze hun slaapkamer uitkwamen zagen ze Ingrid, Tjarda en Jayden staan. Ze schrokken zich rot en waren verrast! Ik had namelijk Tjarda een dagje waterpark met ons als cadeautje gegeven. Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om Serena mee te nemen en dr zusje met lege handen thuis achter te laten. We hebben eerst even met z'n allen ontbeten (vandaar wat meer broodjes) en nadat alles was opgeruimd en de kinderen waren omgekleed hebben wij ze alvast vooruit gestuurd naar het waterpark. Konden de moeders even rustig omkleden en daarna ook richting het park. Nadat we daar waren en we ze gevonden hadden moesten wij uiteraard mee van de glijbanen (filmpjes met de GoPro volgen nog) we hadden de grootste lol. We hebben heerlijk gezwommen, lekker gegeten, de slappe lach gehad, lekker gek gedaan, mensen bekeken en heerlijk kunnen ontspannen. Oftewel het was een top dag! Rond 18:00 zijn we met zn allen weer richting het huisje gegaan en zijn we even wat boodschappen gaan doen. We zouden eigenlijk uit eten gaan maar het wat ondertussen al 19:00 geweest. Dus hebben we wat boodschappen gehaald en heb ik gekookt terwijl Ingrid alvast wat spullen aan het opruimen en verzamelen was, dat vond ik heel erg fijn! Na het eten zijn ze weer richting huis gegaan. We aten uiteraard weer laat en ze moesten nog 2 uur terug rijden. Ik mocht alvast wat spullen meegeven zodat ik morgen (hopelijk) wat minder hoef te proppen! 😬 Het was een hele gezellige laatste dag met z'n allen!

Morgen vroeg op, want rond 10:00 moeten we het huisje uit! 

Foto’s